Wednesday, November 24, 2010

yea ! saia dapat award ! :D


yahooo ! aku dapat award from my sis Alieya Asyraf  ,  and my friend Miss Bieyla  ! :D
hahaha ! suke sesangat lah aku ! coz first time dapat award ! hahaha . |sewel jerp|
uke uke , ini from my sister ! 
 and ada lak question yang aku kena jawab !
keyh , i will answer your questions my dearly sister ~
7 things about me lah . 
  • aku ni simple girl jepp !
  • aku ta suke if sumone yang aku ta kenal menyibuk sal aku !
  • aku ni setia | ta tipu |
  • if aku tenga bad mood , ko jangan harap aa aku nak buat kerja !
  • aku ni panas baran !
  • aku ta suka pakai baju kurung ! | sumpah rimas ! |
  • aku sayang sesangat kat dia | of coz lah ikhwan hakeem en | hihi .    
and aku kena bagi award ni kat orang lain lak !
antara nye ialaa ~
jeng jeng jeng !
Miss Alyn


yang dapat ni kena lah bgitahu 7 things about korang ! 
|yang dpt je oke ?| 
oke ! yang ni je yang aku na kasi ! mls banyak banyak ! haha 

   yang ni from bieyla !
question nye ialah : mengapa follow blog ni ?
answer : bcoz ia menarik perhatian sy ! :D
oke papay sume ! maybe ni je for today ! :D

   

No comments:

Post a Comment