Tuesday, November 23, 2010

Luahan isi hatiku . ;D


BOSAN BEB !
yela , coz lama da aku ta jumpa nan dia . hmmm .
malam malam pun berSKYPE je . 
webcam nan dia | hihi | sukee sesangat !
tapi bukan lah tiap tiap malam aku berSKYPE nan dia .
atas leh guna ke ta la . 
argh ! I MISS YOU LAH !
syg ta mo aa tengok abg kat dpn laptop ni !
na tengok abg depan depan syg !
'luahan aku tuk si dia , bukan tuk sesape ek'
HAHA , mengarot je aku ni en ? 
bia la , ngarot ngarot aku pun ta de aa care hal orang . 
cam EYKA AINOR ! ergh ! i hate her sooo much lah !
tibe tibe je dia mari sound aku padahal aku langsung ta knl sama dia ! BIT**
BODO punye MANUSIA !
sampai mati aku benci ko ! 
urmmm , ni je lah yang aku nak kasi tau korang , ahhaa ! 
WEK ! mengade je aku en , haha , manyak songe tol awr .
k lah ! tata semua ! and i wanna say ' ILY for IKHWAN HAKEEM ' :D
Najwa BalqhisIkhwan Hakeem

ini saja for hari ni ! lain kali aku tulis lagi . ehee , :D |ngantuk suda|mau tido la|



No comments:

Post a Comment